Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] Sony ZL 用google map導航問題
Feb 14th 2014, 00:50, by silenceT

作者silenceT (靜默)

看板MobileComm

標題[問題] Sony ZL 用google map導航問題

時間Fri Feb 14 00:50:15 2014

這禮拜剛入手的ZL 剛好出去玩就試著用Google map開導航 大部分情況下都沒什麼問題 只是有蠻多次在我停紅燈時導航上以為我車頭轉了方向(甚至是直接180度掉頭) 結果Google map就幫我安排了一個新的路線... 直到綠燈我往前開後他才重新抓回方向 原本在想是不是Google map的問題 不過我朋友說他的Sony TX開Google map沒有這個毛病 所以到底是什麼狀況啊QQ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 163.21.61.37

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()