Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 淘寶網的國際運費要如何付款
Feb 12th 2014, 21:13, by avirl0824

作者avirl0824 (Mi)

看板ask

標題[請問] 淘寶網的國際運費要如何付款

時間Wed Feb 12 21:12:58 2014

最近逛了淘寶網 想說嘗試一下 而且朋友有叫我幫忙代訂東西 而且現在可以使用商店代繳 所以說非常的方便 不過…… 解決完商品繳費後我忽然想到… 還有國際運費要繳 可是我都扒不到有關國際運費的繳費說明等等的(也可能是我沒認真吧) 所以請各位跟我說一下吧… 國際運費的繳費方式及可以用什麼方法繳…或是可以注意什麼的… 小妹感恩! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.231.86.201

bailan:國際轉運? 刷卡啊 02/12 21:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()