Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Decode Your Dreams

Anyone can learn to understand their dreams - even you! You'll have step by step instructions including templates. All you need is a dream. Enroll today for $79.
From our sponsors
[求助] 靦腆怕生的男生該怎麼交女友??
Feb 13th 2014, 19:04, by cigxm

作者cigxm (力量的來源)

看板Boy-Girl

標題[求助] 靦腆怕生的男生該怎麼交女友??

時間Thu Feb 13 19:04:29 2014

真實世界的我 是一個靦腆怕生的男生 就算到了36歲 還是一樣 不太敢跟陌生女子聊天 即使勉強跟女生聊個幾句 也會因為言談及表情的不自然 導致談話場面的氣氛非常糟糕 因此 就算是比較熟識的女性同事 談話內容也都侷限在公事 身邊比較好的女性朋友 幾乎沒有 這樣的狀況 持續好久了 也非常困擾著我 想請教大家 像我這樣的男生 怎樣做才能交到女友呢?? 註:活到這把年紀 想必個性都已經定型 大家就不要叫我主動出擊找女生聊天練習 因為每次當我這麼做時 我都覺得女生會一直躲我 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.254.212.247

eternia0920:除非你帥到光站在路上就會有一堆女生來跟你搭訕 02/13 19:05

eternia0920:不然除了改個性之外無解 02/13 19:06

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()