Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[請益] +one%的臉部美白?
Feb 25th 2014, 22:39, by ann317

作者ann317 (安)

看板BeautySalon

標題[請益] +one%的臉部美白?

時間Tue Feb 25 22:39:00 2014

我用過最有感的臉部美白是 美白專科化妝水 每天使用臉真的有變明亮 就這樣用了兩年 它有酒精 我一直說服自己微量酒精並不需要如此害怕XD 畢竟臉也很幸運的沒啥異狀 不過「長期使用含酒精的還是會對皮膚不好」這類的告誡仍讓我害怕 所以大約四五個月前我忍痛換成了自白肌保濕化妝水 (自白肌美白款的化妝水我也有用過, 無感……) 到現在也不知是不是心理作用 臉沒以前這麼白了 現在好想要手邊有個不貴又有效又低刺激的美白產品啊QQ 好 切入正題(好慢切入XD) 最近在逛+one%的產品 看到它有個「超激光鑽白」系列 介紹寫的很威 我馬上腦波弱蒐尋心得 心得好少QQ 不知有無人用過?想知道它功效 它還有分「晶露」跟「精華液」不知差在哪? 也有在想乳霜會不會更有效 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.32.189.11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()