Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[心情] 祝福與再見
Feb 24th 2014, 13:06, by scottqw

作者scottqw (天邊一朵雲)

看板Boy-Girl

標題[心情] 祝福與再見

時間Mon Feb 24 13:06:16 2014

小弟是個很固執的人 對於自己的感情總之會很不捨得 分手後在昨天我終於鼓起勇氣用朋友的狀態跟妳聊天 終於知道妳還是愛前男友 妳回去追他,但是他有女友了 妳跟他說妳會努力的追回他 我知道他背著他女友跟妳私下聯絡妳很開心 讓妳燃起很多的希望,甚至妳覺得他現任女友不是威脅 只是讓妳不能跟他再一起的原因而已 分析了很多給妳聽只因為妳說過要重新開始 因為愛過所以不希望妳受傷更痛過 可惜妳選擇了原來的道路 妳忘記當初為什麼跟他分手 他現在這樣對妳,以後是否會偷偷的跟其他女生 妳說這就是當初分手原因 妳為愛瘋狂沒人勸的動 還有妳說如果他叫妳不要跟我聯絡,妳就只好跟我抱歉了 當初妳說過「分手後妳會捨不得我這好朋友」認識了九年 或許一切都不在是以往那樣 我還是祝福妳「有情人終成眷屬」自己的路自己承擔 還有我也退回陌生人了,再見了曾經的愛 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.232.66.189

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()