Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[心情] 明明只是朋友
Feb 20th 2014, 08:35, by totenkopf001

作者totenkopf001 (骷髏)

看板Boy-Girl

標題[心情] 明明只是朋友

時間Thu Feb 20 08:35:32 2014

跟一般女性的相處狀況我不知道該不該在這講.. ---------- 最近跟一個女性朋友斷絕關係了 在相處的過程中我始終不明白 一開始認識到經常互動都不會這樣 只是最近 她對我的有些做法就一直很有意見 應該說 她對周遭很多人的做法都會有意見 只是都沒講出來 只跟我說對方怎樣怎樣 但是唯獨我的會一直很有意見 "你不應該那麼輕易相信別人的話" "我當初也是虛心求教,你太愛辯了" "我本來對你很期待的,可是我錯了" 然後上述的明明只是因為小事所產生的問題 WTF? 我不懂的是 我們其他地方.其他的嗜好還有很多交集 為何偏偏愛拿這個當問題出來跟我吵? 況且 我跟她只是"好朋友" 她對其他朋友都會講 "我知道(該朋友)有這些毛病,但是(該朋友)也有優點" 所以她從來都不會對她朋友吵這個.. 只有我得忍受她的批評 然後罵人又罵得跟孫子一樣.. 最後還是想 彼此不要再接觸會不會比較好 省得彼此對彼此的行為看不下去又在吵 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 163.20.242.67

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()