Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 我的電腦螢幕怎麼國字會突然變成橫向字體
Feb 14th 2014, 01:20, by homework8

作者homework8 (窮人可憐所以不要當窮人)

看板ask

標題[請問] 我的電腦螢幕怎麼國字會突然變成橫向字體

時間Fri Feb 14 01:20:38 2014

請問 自從昨天ptt是否當機我不知道 但是上不了線是事實 今天我上ptt 我螢幕上的國字字體突然變成行橫向字體 而且無法孝正回來 請問是怎麼回事啊 請懂的人指導一下好嗎?謝謝您!~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.200.241.241

BigCat:字型選沒有帶@的 02/14 01:23

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()