close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
張家輝 攬 杏兒 人體取暖 鄭秀文 捱冷 開工
Feb 13th 2014, 15:55

張家輝攬杏兒人體取暖

張家輝日前於柏林急趕回港為新片開工,前晚他與胡杏兒於攝氏七度低溫下,於中環拍攝擁抱戲份,冒寒的家輝冷得穿上羽絨外,又以毛氈覆蓋下身取暖,期間還郁手郁腳做運動暖身。同場的杏兒亦不輸蝕,短裙上陣的她頻以毛氈蓋腳。



張家輝新招保暖,以毛氈包圍着下身,如穿上了長裙般。

張家輝日前於柏林出席電影節後,即急急趕回港為新片拍攝,最近加盟陳慧琳經理人鍾珍公司的家輝,前晚便與胡杏兒於中環九號碼頭為新片取景,其間劇組見記者拍照,一度上前遮擋鏡頭。而於現場所見,家輝與一身空姐打扮,穿上短裙露出一雙玉腿,以及拖着行李篋的杏兒,拍攝一場坐於海旁傾偈的戲份後,杏兒便與家輝擁抱道別並轉身步行離開。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    walcottohw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()